Alla inlägg under februari 2009

Av mitt-liv- - 16 februari 2009 21:08

Hej hej ser du mig?

Ser du mig i hörnet där jag står?

Ser du mina slitna kläder?

Ser du hur jag mår?

Inte

 

De förvånar mig ej

Du har ju aldrig tittat på mig

Om du kom närmare och gav mig en kram

Skulle du se mina tårar, som jag försökte bli av

Men du tittar aldrig på mig

Du vill glömma mig

Ditt eget barn som du önskar att du kunde bli av

 

Hej hej se på mig

Jag behöver dig

Ge dig inte av

snälla stanna

bara för idag

 

mina tårar kan falla imorgon när du har get dig av

stanna för idag jag är så desperat på en kram

Av mitt-liv- - 16 februari 2009 20:15

jag skulle ha klarat mig utan dig från första början
du behövde inte ha fött mig till samma värld som du redan finns i

va ärlig mot dig nu
har du någonsin gjort
mig glad?
fått mig skratta?

Nej!
och de vet du

varför har allt ändras bara för dig?
jag har aldrig sett dig som en familjemedlem

det är därför jag sneglar på dig från sidan
utan att sega ett ord
precis som en främling skulle ha gjort

mitt liv kunde ha blivit så bra
men du är tvär kvar

och jag måste se dig varig dag
men snart försvinner jag
och då är det inte så mycket kvar att hata   

Av mitt-liv- - 16 februari 2009 20:07

Jag känner mig så svag

Kan inte slå tillbaks

Du gör vad du vill med mig

Utan att ens bry dig


Du har sparkat ner mig till marken i så många år

Och jag har ställt mig upp med så mycket sår


 Ja, jag står



Fast du bryr dig inte om jag ligger ner

De är samma ändå

För du vet att jag inte slår tillbaks

Att jag inte vågar

Om jag försöker ger du igen tio falt

De är svårt att förstå hur kul du värkar ha när du gör så


Mår du bar nu?! När du vet att jag lider

När du hör hur alla viskar när jag går förbi

Du har till och med set några tårar som svider


De är lågt att sparka på nån som ligger ner

Men de är ännu lägre att sparka på nån som inte slår tillbaks


Kom igen, slå mig. Slå mig hårt med knyten näve

De skulle kännas mycket mindre

Slå mig i magen, sparka mig på benen

De skulle fortfarande kännas mindre



Men du bara ler åt de








Av mitt-liv- - 12 februari 2009 23:16

Jag känner mig så svag

Kan inte slå tillbaks

Du gör vad du vill med mig

Utan att ens bry dig  


Du har sparkat ner mig till marken i så många år

Och jag har ställt mig upp med så mycket sår

Ja, jag står


Fast du bryr dig inte om jag ligger ner

De är samma ändå

För du vet att jag inte slår tillbaks

Att jag inte vågar

Om jag försöker ger du igen tio falt

De är svårt att förstå hur kul du värkar ha när du gör så


Mår du bar nu?! När du vet att jag lider

När du hör hur alla viskar när jag går förbi

Du har till och med set några tårar som svider


De är lågt att sparka på nån som ligger ner

Men de är ännu lägre att sparka på nån som inte slår tillbaks


Kom igen, slå mig. Slå mig hårt med knyten näve

De skulle kännas mycket mindre

Slå mig i magen, sparka mig på benen

De skulle fortfarande kännas mindre


Men du bara ler åt de


 

Av mitt-liv- - 11 februari 2009 23:56

Mitt hjärta tar och tar från mig

Hoppas att jag hittar nån som älskar mig

Den hoppas att få DUNKA på i många år

Fast den bara ger mig mer sår


Mitt hjärta DUNKAR, DUNKAR på för dig

 fast jag vet att du kommer lämna mig


mitt hjärta DUNKAR DUNKAR på fast du gav mig ett djupt sår


mitt hjärta DUNKAR DUNKAR på

de ger mig ingen tid att gråta ut och få smärtan att rinna ur

den bara DUNKAR DUNKAR på tills ett annat sorgligt slut

hur ska jag stå ut

mitt hjärta är starkt och DUNKAR DUNKAR på trots alla sår

men jag måste gråta ut detta bittra slut

de DUNKAR DUNKAR på tills tidens slut

den plågar mig så djupt

hur ska jag stå ut


????

Av mitt-liv- - 8 februari 2009 20:44

Om jag rör vid glaset mellan oss

Kommer det spricka och åka bort
Kommer glaset som stoppar mina ord, att försvinna?
Och låta min parson brinna?
Kommer jag våga sega vad jag tänker?
Utan att le, utan att tårar faller ner?
Eller är jag tystnad för livet
Av glaset mellan oss som inte ens ett pistol skot kunde få bort

Av mitt-liv- - 8 februari 2009 20:14

Can you hold my heart for me under the moment I´m  sad

Can you hold my heart for me under the moment I cry


Can you keep it for me, so I never need to feel that pain again


Please help me my friend


 

Av mitt-liv- - 5 februari 2009 00:41

In your eyes, I´m speciel

And I know

In your eyes, I am so much more

But you are wrong

Because you don’t know

If I told you the truth, would you see the real me

Or someone else that you  don´t believe?




Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du någonsin tänkt tanken att ta ditt liv?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards